Δώρεάν μεταφορικά, σε παραγγελίες άνω των 40€, εντός Αττικής
Home / Blog / 6 Ιδέες για να αυξήσεις την πελατεία του ιατρείου σου

6 Ιδέες για να αυξήσεις την πελατεία του ιατρείου σου

Back to blog
16/07/2020
6 Ιδέες για να αυξήσεις την πελατεία του ιατρείου σου
Η επιτυχία ενός ιατρείου είναι μια υπόθεση που χρειάζεται σωστούς χειρισμούς. Όσο εύκολο είναι να χάσεις την εμπιστοσύνη ενός ασθενή άλλο τόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις ένα νέο, συνεπώς είναι σημαντικό οι υπηρεσίες προς τον ασθενή να έχουν ποιότητα αλλά και συνέχεια. 1. Ανάπτυξε την προσωπική σου εικόνα. Ένας ιατρός που γνωρίζει σε βάθος το αντικείμενο του και εμπνέει εμπιστοσύνη, είναι η πρώτη επιλογή κάθε ασθενή. Αρθρογράφησε για ιατρικά θέματα είτε σε έντυπα είτε σε ηλεκτρονικά μέσα και κάνε αισθητή την παρουσία σου. Όσο πιο δραστήριος είσαι, τόσο περισσότερος κόσμος θα σε γνωρίσει, τόσο περισσότερο θα αυξηθεί η ροή ασθενών προς το ιατρείο σου. 2. Η "ηλεκτρονική" σας παρουσία Άνοιξε τους διαύλους επικοινωνίας με τους χρήστες τους διαδικτύου είτε έχεις ιστοσελίδα είτε ένα απλό προφιλ στο Facebook. Ανοίξε συζητήσεις για ιατρικά θέματα και λύσε απορίες. 3. Βελτίωσε τις υπηρεσίες πριν την εξέταση Εκτός από την εξέταση αυτή καθ' αυτή, ο ασθενής θα ξεκινήσει να σχηματίζει άποψη για εσάς πολύ πριν το ραντεβού. Η εξυπηρέτηση από την γραμματεία σας, η δική σας διαθεσιμότητα και ευγένεια θα βαρύνουν σημαντικά στην άποψη του. Έπειτα η καλαισθησία και η σωστή οργάνωση του χώρου αναμονής και τυχόν ενημερωτικά έντυπα θα ολοκληρώσουν την πρώτη εικόνα του ασθενή για εσάς.   4. Διαχειρίσου σωστά το χρόνο σου Αφιέρωσε στους ασθενείς σου όσο χρόνο χρειάζονται και μίλησε με απλά λόγια ούτως ώστε να δημιουργήσεις μια σχέση εμπιστοσύνης. Συγχρόνως προσπάθησε ο χρόνος αναμονής στο χώρο να είναι σύντομος. Η έγκαιρη προσέλευση των ασθενών δεν είναι ποτέ βέβαιη ωστόσο αν το πρόγραμμα ξεκινήσει χώρις καθυστέρηση εκ μέρους σου,η όποια αναμονή στο χώρο θα είναι μικρή και δεν θα δημιουργήσει άσχημη εντύπωση.   5. Επαναληπτικό ραντεβου Κανονίσε την επόμενη συνάντηση σας με τον ασθενή προτού αυτός φύγει από το ιατρείο. Με αυτό τον τρόπο διατηρείς τον πελάτη στο ιατρείο σου ενω παράλληλα δείχνεις το ενδιαφέρον σου για εκείνον. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει σκοπιμότητα για κάποιο νέο ραντεβού, προσπαθήσε να διατηρήσεις μια επαφή. Ένα τηλεφώνημα μετά απο μερικούς μήνες απο εσένα ή την γραμματεία σου, σχετικά με την πορεία της υγείας του ασθενή θα μετρήσει σίγουρα θετικά.  6. Στείλε ενημερωτικά άρθρα & υπενθυμίσεις  Όπως αναφέραμε, είναι σημαντικο να έχουμε επαφή με τον ασθενή και μετά την λήξη του ραντεβού. Η ηλεκτρονική αλληλογραφία (newsletters) είναι από τους ευκολότερους τρόπους να διατηρήσεις επαφή με τους ασθενείς. Η αρθρογραφία σου για θέματα που άπτονται της ειδικότητας σου μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη σε ανθρώπους με σχετικά προβλήματα υγείας. Επιπλέον μπορείς να θυμίζεις στους παραλήπτες, τυχόν εμβολιασμούς ή εξετάσεις που δεν πρέπει να αμελήσουν.  Συνεπώς μην αμελήσεις και εσύ μαζί με το ιστορικό του ασθενή να ζητήσεις και το email του!   Σχετικά Άρθρα 5 tips για να ελαττώσετε τα έξοδα του ιατρείου σας Πως να βελτιώσετε την επικοινωνία με τον ασθενή

Be the first to know about our offers

Subscribe to the newsletter to be the first to receive our news and offers
Your account